11 april 2012

Påsklov.

Vi har fullt upp med påsklov här hos oss. Stella njuter av lediga dagar och jag njuter av att ha henne hemma hela dagarna. Vi skrotar runt och myser. Vädret lockar ju inte direkt till utelek så det blir kramar i soffan istället.

I går hade vi just en mysdag större delen av dagen. På kvällen efter att vi hämtat mannen från jobbet tog vi en tur till Mediamarkt. Tur kanske inte är rätt att säga för vi var där i två timmar och klämde på mobiltelefoner medan barnen lekte nöjda. Till slut efter många diskussioner kom vi fram till att den telefon jag ville ha var Sony Xperia S för den har en så bra kamera. Så nu är jag ägare till en sådan. Det känns kul. Mannen fick en likadan.

I dag blir det stor lekdejt men först ska vi till leksaksaffären och köpa en present.

Hoppas ni har det lika härligt som vi.

2 kommentarer:

  1. Nja, inget påsklov men väl en ledig dag bara så där - mannen och jag! Bilservice och tur till Simrishamn, mysigt med små utflykter mitt i veckan. Men imorgon är det jobb igen och kanske även på fredag.
    Ha en fortsatt mysig vecka!
    Kram Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät trevligt. Utflykter är alltid roligt. Hoppas ni hade det härligt. Kram kram

      Radera