23 april 2012

I dag är det måndag.

Så är ännu en måndag här. En vecka har börjat och den ska fyllas med bra och roliga saker. Jag vet inte vad riktigt än men jag har en känsla av att det kommer att lösa sig utan att jag behöver anstränga mig allt för mycket.

I dag har jag kört det första träningspasset med min personlige tränare. Jag var väldigt nervös när jag kom till gymmet. Det är ju svårt att veta vad köra hårt betyder vilket han sa till mig förra veckan. Jag kan intyga att vi körde hårt men det var väldigt roligt. Jag blev ofantligt trött och rätt så snurrig stundvis men jag tycker att jag gjorde rätt bra ifrån mig. Nästa pass är på torsdag och sedan ett till på fredag. I kväll blir det en timmes promenad. Tommy vill att jag ska träna två gånger om dagen. Helst sju dagar i veckan men det har jag svårt att tro att jag kommer lyckas med. På torsdag ska jag få mitt kostschema. Det ser jag fram emot.

Nu måste jag visst sluta skriva för sonen vill titta på bilar på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar