28 april 2012

Mitt liv just nu.

Just nu ser mitt liv ut så här: jag börjar dagen med en snabb frukost, sedan kör jag alla i familjen till skola, jobb och dagis, sedan åker jag till gymmet och kör i en timme med eller utan PT, duschar, äter en större och lugnare frukost, somnar av utmattning från träningen, vaknar, äter lunch och stressar iväg för att hämta barn igen, hem och leker med barn och städar lite, åker och hämtar mannen från jobbet, lagar och äter middag, går en timmes promenad, myser och lägger barn och till slut sätter jag mig helt utslagen i soffan. Ja och så söker jag jobb, träffar jobbcoachen och umgås med vänner.

Det känns lite som mitt liv går på högvarv och jag hinner inte riktigt med själv men jag har roligt så det känns helt okej. All denna träning gör att jag har ständig träningsvärk men på olika ställen varje dag. I dag är det framsida lår som är döda. I går var det armarna. Det ska bli så intressant att se vad detta kommer resultera i.


1 kommentar:

  1. Tack för din fina grattishälsning till Lillebror!

    Kram Linda

    SvaraRadera