01 februari 2012

Dagens löfte.

Dagens löfte: Inga ordentliga planer idag. Noel vaknade klockan fem redo för lek så det har lekts i ett antal timmar här redan. Stella är i skolan. Det känns som det inte kommer bli mycket gjort innan det är dags att hämta henne därifrån för idag får det allt sovas när Noel sover. Vad som ska bli dagens löfte vet jag inte men jag kan gissa att mitt tålamod kommer vara ganska dåligt i eftermiddagen i och med den tidiga morgonen så jag tänker att jag ska göra vad jag kan för att inte bli irriterad utan ta saker som de kommer. Även barnens eftermiddagsgnäll.

Resultat: Vilken trevlig dag vi har haft idag. När vi hämtade Stella åkte vi och lekte med kompisar. Barnen lekte för fullt medan vi mammor satt och pratade. När vi kom hem lagade Stella middag. Idag blev det potatis - och morotssoppa. Den blev väldigt väldigt god! Nu ska jag åka iväg till en godisaffär som har hur mycket godis som helst. Jag ska handla godis till 60 kvinnor för en liten aktivitet vi ska ha på söndag. Toppendag!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag det blev Dorro! :) Skönt när en oplanerad dag som man tror ska bli på ett sätt visar sig bli på ett helt annat, mycket roligare, sätt. :)

    Oj, godis till 60 kvinnor! Det blir mycket godis det. :)

    Sköt om dig vännen och ha en fortsatt fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja ofta är det ju så att den oplanerade dagen är den som blir roligast. Det oväntade gör skillnaden.

    Godis till 60 kvinnor blir en hel del ja men godis är gott!

    Önskar dig en fin vecka också.

    kram

    SvaraRadera