26 juni 2012

Fika på altanen.

På sommaren ska man sitta mycket ute på altanen anser jag men vi är inte så väldans bra på det faktiskt. Jag har bestämt att vi ska bli mycket bättre på det den här sommaren. Noel leker väldigt gärna ute i trädgården och då kan ju jag passa på att sitta och läsa i en solstol. Häromdagen fick det bli rabarberpaj på altanen.

 Det blåste lite kallt men vi bestämde oss för att ignorera det.


När det blåser passar det utmärkt med ett glas varmt te. Rabarberpajen var fantastisk god så den är det nog bäst att jag håller mig ifrån att göra igen. Hehe!


Stella bestämde sig för att vägra bli fotograferad och likaså Noel så bilderna på mina vackra barn fick bli dimmiga.


Här smyger Noel iväg med Stellas hund. Det gäller att passa på när hon är upptagen med att äta kaka.

Glada fina Myran.


Och glada fina dimmiga Noel.


Ibland är det mysigt att lägga huvudet i mammas knä och bara mysa.


Klätterpojken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar