19 juni 2012

Vi har ett resultat.

Nu har jag gjort mina 15 timmar med PTn och idag var det dags för utvärdering. Det kändes läskigt att ställa sig på vågen för trots att jag säger att det får ta den tid det tar så är det ju ändå så att jag ställer krav på mig själv. Jag har tränat i sex veckor nu och under den tiden har det hänt lite i alla fall. Framför allt märks det på midjemåttet.

Fettprocent: minus 2,7%
Vikt: minus 5 kg (-0,83 kg i veckan)
Midja: minus 10 cm



Det hade varit käckt om fettprocenten minskat något mer men jag får vara nöjd med varje litet framsteg. Oavsett siffrorna så är jag nöjd för jag känner mig friskare, jag är starkare, jag är smalare och jag ser pigg ut. Vad mer kan man begära?

6 kommentarer:

  1. Anonym15:06

    Grattis, duktiga du!! / Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag tycker iaf att du gjort och gör det jättebra! Hejja dig helt enkelt! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Du är GRYMMM!!!!

    SvaraRadera
  4. Heja dig Dorro! Du är bäst! En sann inspirationskälla! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera