02 juni 2012

Massor att göra och länkkärlek.

Jag har varit ovanligt upptagen det senaste. Min kalender har varit helt fulltecknad med människor jag ska träffa, tandläkartider, lämning och hämtning av barn, träning, planerande av bröllop och allt annat mellan himmel och jord. Jag har förvånat mig själv med att orka massor utan att bli direkt trött. Jag minns inte när jag kunde vara så här aktiv och inte hamna i sängen i två veckor utan att orka göra någonting. Förändringens vindar blåser kan man helt klart säga och jag är så glad för det.

När man har så mycket för sig blir det att vissa saker hamnar i skymundan och det som mest fallit mellan stolarna är bloggandet vilket jag tycker är sunt. Jag har skrivit när jag haft något att skriva men däremot har jag varit inne och läst hos er andra men inte riktigt haft tid att kommentera. Jag är så glad att ni finns därute. Till er som jag besöker varje dag: min plats i solen, min tekopp, the shed, tinajo at home, life is like a box of chocolates, husmorsskolan, lyckliga praliner, var dags saker, fröken Gröns blog och Villa Freja förlåt att jag inte hunnit kommentera så mycket och tack för er fina bloggar.

3 kommentarer:

  1. Tack, nu blev jag jätteglad:) Du behöver alls inte kommentera alltid ... det värmer så gott att veta att det finns någon där ute som gärna besöker mig! Och inga dåliga samveten ska vi ha - vi bloggar och kommenterar när lusten faller på. Det här ska vara en avkoppling och kanske lite inspiration, inga tvång. Det har vi nog av i övriga tillvaron ...
    Tack själv, för allt att du delar med dig till oss! Så roligt och värmande att man hittar fina bloggvänner!
    Ha en fin helg du fina!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Åh tack kära du! Vad glad jag blir :) Livet blir bara extra hektiskt ibland och du behöver verkligen inte känna att du måste kommentera. Gör det när du hinner, någon annan gång. Vi ses igen. Absolut att vi gör! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Tack själv fina Dorro!♥ Och inte behöver du be om ursäkt inte. Jag tror att de flesta av oss känner likadant just nu. Det är så mycket som ska hinnas med denna tid på året och tiden räcker inte till helt enkelt. Det är rätt så lugnt i bloggvärlden överhuvudtaget just nu och det tycker jag är sunt. Vi tar vara på ljuset, värmen (ok, inte de senaste dagarna)och datortiden blir det inte mycket med. Men det är så det är just nu oh vi vet ju var vi har varandra och när mörkret kryper på igen och det blir mer datortid så blir vi också mer aktiva.

    Vi har en lång och fin sommar att njuta av och lova mig att du gör det Dorro. Utan några dåliga samveten. Blogga när du har tid och lust och detsamma gäller kommentarer. :)

    Härligt att höra att du mår så bra vännen. Blir så glad inombords. Och et du vad, du har dig själv att tacka. Det är du och ingen annan som har tagit tag i det här med träning och kost. Heja dig! Du är en sådan inspirationskälla ska du veta! :)

    Ta nu hand om dig och fina familjen och njut av sommaren. Själv ska jag ge mig på att måla tak nu. Det tråkiga förarbetet är över - Yes! ;)

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera