22 juni 2012

Glad midsommar!

Vi valde att stanna istället för att åka iväg på ett trevligt midsommarfirande. Jag började dagen med en springtur och styrketräning ute på stora gräsmattan medan mannen brände ogräs i trädgården och Noel cyklade runt. Jag fortsatte min "träningsrunda" med att rensa våra rabatter så nu ser det helt okej ur. Det är en hel del kvar att göra men nu har jag tagit mig över den där tröskeln som gjort att jag inte fått något gjort. Vi åkte till Plantagen och köpte pelargoner att ha i fönstrena och några krukor att ha blommorna i.


Nu på kvällen sitter vi i soffan och bara myser. Det är hur skönt som helst att bara ha en dag att skrota bort för att man känner för det och imorgon är det lördag och det vi har massor mer tid att göra vettiga saker på. Härligt!


Hoppas ni alla har en skön midsommar trots allt regn.

1 kommentar:

  1. Låter som ett mysigt midsommarfirande! Dagar att göra vad man vill med är en rikedom. Själva befann vi oss på Gotland på midsommar och vi firade med god mat, kubbturnering (the neverending one ;)) och spel av alla de slag. Mys!

    Kram på dig vännen

    SvaraRadera