28 juni 2012

Sommarlunch i trädgården.

Vilken skön dag jag har idag. Stella leker med sin kompis så henne ser jag inte skymten av knappt. Jag hör fniss från hennes rum men inte mer än så. Noel är på dagis i ett par timmar. Och jag, jag är för mig själv i trädgården och njuter av fågelkvitter, sommarlunch och lavendel.

Jag har snöat in på melon och jordgubbar. Det måste jag tydligen äta flera gånger om dagen, varje dag för tillfället. Med sweetchilimarinerade kycklingspett till blir det en fantastisk smaksensation. Jag tror jag ska äta det varje dag hela sommaren. I alla fall känns det så just nu.


Medan jag sitter och äter tittar jag på lavendeln som vajar i vinden. Lavendel är så vackert och dess doft kan jag inte få nog av.


En härlig sommardag helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Oooo verkar ljuvligt bra och gott!! Det verkar som en bra dag och det där ser verkligen gott ut!! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera