09 juni 2012

Sköna tysta lördag.

Vädret är skönt, humöret är på topp och öronen är på spa. Jag har sovit länge, varit på gymmet och nu sitter jag och skriver flera ansökningar. Mikael längtar efter thaimat så om en stund ska vi bege oss till ett litet thaiställe i närheten så han får äta lite gott medan jag tittar på men det gör inget för det är så skönt att umgås och prata utan att bli avbruten hela tiden. Jag funderar på vad mer jag ska passa på att göra men just nu kommer jag inte på något alls så jag sätter mig nog och bara tar det lugnt med en kopp te och en tidning.

6 kommentarer:

  1. Det verkar som helt perfekt alltihopa! Vilken toppenlördag :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur härligt som helst var det. kram

      Radera
  2. Vilken härlig stämning! Kram Linda.

    SvaraRadera
  3. Låter somen helt underbar lördag Dorro! Jag hoppas att den sköna känslan fortsätter även idag. :)

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var underbart och även söndagen var skön om än lite stressigare.

      kram

      Radera