07 juni 2012

Kvällspass.

Det fick bli ett zumbapass nu på kvällskvisten. Jag har dragit mig för att ge mig på det för jag visste ju redan innan att jag skulle se ut som en idiot men så hann jag inte gå på något av de tidigare passen som passar mig bättre. Det fick bli zumba. Väldigt roligt men ack ack. Kan ju inte påstå att det är lätt att hålla takten eller hänga med i svängarna men jag tror faktiskt att jag klarade mig bättre än många andra i salen.

Det dumma med att träna sent på kvällen är att man blir pigg lagom till att det är dags att sova så nu sitter jag här. Jag vet att jag borde lägga mig för att klara av morgondagen men kroppen säger: tjoho, nu är det party!

3 kommentarer:

  1. Många säger det är roligt med zumba, har själv väldigt svårt att se mig där!
    Håller med om kvällsträning - det blir liksom helt fel dygnsrytm!
    Men bra gjort av dig att ta dig iväg ändå - trots att du inte riktigt gillade idéen av passets karaktär!
    Ha en supertrevlig helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Zumba är roligt och svettigt men man ser inte vacker ut. Testa någon gång tycker jag.

      Radera
  2. Härligt Dorro! Jag kan riktigt se dig svänga på höfterna där och jag kan tänka mig att det är en riktigt skön känsla i kroppen efteråt?

    Kram

    SvaraRadera