15 juni 2012

Vila för en trött kropp.

I dag är jag trött i kroppen. Den skriker efter vila så idag blir det ingen träning alls för man måste lyssna på sin kropp. I går var det sista gången jag tränade med min PT (han var sjuk förra veckan) och hjälp vad han körde hårt. Han tog helt slut på mig. Vi boxades massor och jag låg till slut på golvet och försökte hitta andan men oj vad roligt jag hade. Jag kommer sakna passen med honom väldigt mycket. Sen var jag ju på zumba på kvällen och dessutom cyklade jag Noel till dagis. Det blev lite mycket på en dag helt enkelt.

I dag får det bli en lugn dag med andra ord. Stella ska leka med sin kompis Stella och jag ska bara slappa fram tills det är dags att cykla och hämta Noel på dagis. I eftermiddag ska jag lära Stella att spela kula och så tror jag det får bli lite bandymatch på gräsmattan också. Jag hoppas på en lugn kväll utan skrikig Noel så jag kan sitta och titta på fotbollen.

Så ser det ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar