05 juni 2012

Jobb.

Det här med att söka jobb är en hel vetenskap. När jag inte kände mig frisk nog för att jobba då såg jag hur många tjänster som helst som jag tyckte verkade roliga men jag sökte förstås aldrig. Nu när jag vill ge mig på ett försök ja då kan man verkligen inte säga att det kryllar av intressanta jobb att söka. Det är väldigt frustrerande. Jag har ju ingen bestämd inriktning som jag söker till utan jag ser över en massa jobbsajter och ser vad som kan tänkas vara intressant för en sådan som mig. Jag undviker läraryrket så mycket jag bara kan för jag vill verkligen inte tillbaka dit men hur det blir med den saker får vi se.

Min önskan är att börja jobba till hösten så jag hoppas att det dyker upp något jag kan söka nu på slutspurten inför sommaren. Under sommaren är det ju ganska så tomt på annonser.

Medan jag väntar på att hitta något att söka och på att komma på intervjuer gör jag det jag brukar. Jag är med mina barn och tränar. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar