01 oktober 2011

Bröllop hela dagen.

Idag vaknade jag utan huvudvärk för första gången på jag vet inte hur länge. Helt underbart. Kanske håller det på och vänder och jag snart kommer vara mer mig själv. Inte så här som nu som inte registrerar vad som händer omkring mig. Inte ens när Noel häller ut hela sitt glas med saft precis bredvid mig bara för att han kan och det är roligt. Det känns som det betyder att jag kan orka ta mig iväg på bröllop. Visst jag är avgrundstrött, har svårt att uppfatta saker och tycker inte om när det är ljust men det är faktiskt banalt i jämförelse med huvudvärken.

Så fina klänningen jag är redo för fest!

3 kommentarer:

  1. Skönt att det börjar vända åt rätt håll.

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att det går på rätt håll Dorro! Nu hoppas vi att den där huvudvärken har flugit sin kos permanent och att du hade det helt underbart trevligt på bröllopet.

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Husfrun: Ja det känns bra men jag tror att det är en bit kvar.

    Lotta: Huvudvärken finns här men inte alls samma kaliber längre. Den går att leva med i alla fall. Bröllopet var fantastiskt fint och jag överlevde, men knappt.

    Kram dorro

    SvaraRadera