18 oktober 2011

Syföreningens auktion till förmån för ROSA BANDET.

Idag påbörjar vi auktionen till förmån för ROSA BANDET. Alla har möjlighet att buda på det som vi i syföreningen lägger upp på våra bloggar och den som vinner auktionen på respektive blogg betalar sedan in pengarna på Syföreningens insamlingssida. Auktionen är öppen till fredagen den 21 oktober kl 24.00.

Jag har en spetshjärta att erbjuda. Det var det jag kom att tänka på när jag läste om auktionen första gången. Mitt hjärta går ut till alla som drabbas av bröstcancer. Det är så ledsamt att kvinnor världen över ska drabbas av en så svår sjukdom. En sjukdom som inte bara är fysisk utan även påverkar kvinnans identitet och uppfattning om sig själv på grund av den operation som ofta blir nödvändig. Detta är mitt lilla sätt att bidra.

Lägsta utropspris: 50 kr
Storlek: Sisådär 13x14 cm
Frakten betalas av mig.



Här hittar du bidrag från de andra i Husmorsskolans nya syförening.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar gest ni gör till förmån för Rosa Bandet Dorro! Heja er! Varenda krona räknas och gör skillnad. Alla känner vi någon som har drabbats av denna hemska sjukdom. Och tillsammans kan vi göra skillnad.

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar fin tanke och gest. Tillsammans är vi verkligen starka och kan göra skillnad. Älskar ditt lilla hjärta, fantastiskt fint.

    Kram

    SvaraRadera