26 oktober 2011

Grått ute. Solsken inne.

Så igår var det solsken ute och städning inne. I dag är det verkligen inte solsken ute utan helt grått och regnigt. Vad gör man då? Jo man får helt enkelt försöka skapa solsken inne. Hur jag ska göra det har jag ännu inte riktigt kommit på men jag tror att bullbak ingår i det hela. Noel har i alla fall varit ett solsken hela morgonen. Han är fullt sysselsatt med att leka med sina bilar vilket gör en mamma glad och det är ju bra om man ska skapa solsken här hemma. Städning skapar ju solsken tycker jag för när det är klart är det så härligt att gå runt och se hur fint mitt hem är. Jag städade ju igår men jag kan ju inte påstå att det blev så mycket gjort så det kan ju vara ett av dagens sätt att skapa solsken inne. Jag funderar även på att sy vidare på min kjol om tillfälle ges för att sy gör mig alltid glad och det är ju bra. Ikväll kanske jag åker iväg till kompisar för en Grey's kväll och det skapar absolut solsken.

Så solsken inne idag helt enkelt. Häng på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar