19 oktober 2011

En onsdag.

I dag kör vi vara hemma från skolan och vara sjuk och ligga och titta på tv hela dagen. Stella känner sig snurrig och har magont så hon får vila hur mycket hon vill. Jag städar mest för det behövs och just nu ligger Noel i sin säng och väldigt arg för att han måste sova. Stella planerar att baka kladdkaka senare idag. Vi får se hur det blir med det. Jag tänker i alla fall laga fiskpudding till middag. Det var länge sedan och det tycker vi alla om. Om jag känner mig duktig tänker jag sortera ut kläder ur Noels skåp som är för små för honom. Tvättstugan har jag redan skurat så det är det som återstår därinne. Kanske gör jag lite mer äppelmos men det tror jag inte jag kommer orka faktiskt.

Så är vår onsdag. Hemmadag.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att Stella snart mår bätre igen och kladdkaka kan helt klart vara ett steg i rätt riktning. ;

    Ha en mysig hemmadag tillsammans!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: Ja kladdkaka kan helt klart vara den bästa medicinen. Tyvärr orkade hon knappt äta den. Nu ligger hon och sover i min säng. Ser ut som vi får en hemmadag imorgon också.
    kram kram

    SvaraRadera