03 oktober 2011

När man inte kan själv kommer andra och fixar.

I dag är mannen hemma från jobbet och tar hand om mig. Eller kanske inte så mycket om mig utan barnen. I morgon kommer min mamma som har tagit semester resten av veckan för att vara hos oss. Det är kärlek det. Hon ska vara här och leka med barnen och hjälpa till så att jag kan få vila bort all sjuka. Hon säger även att hon ska "fixa" mig med en massa vitaminer. Jag har ingen aning vad det betyder men det lär jag nog bli varse om snart.

5 kommentarer:

  1. Ibland behöver man extra kärlek och omtanke! Vilken fin mamma du har!

    SvaraRadera
  2. Trillingnöten: Ja vad bortskämd jag är. Mamma kommer i eftermiddag.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar mamma du har <3 Var rädd om henne :)
    Och din man också så klart.
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  4. Det är kärlek det och vilket underbart nät av make, mamma och vänner som hjälper dig när du behöver det som mest. Den största skatt som finns!

    Krya nu på dig ordentligt!

    Kram Lotta

    SvaraRadera