18 september 2012

Jobb och ork.

Det här med att jobba alltså. Vilken grej. Det är precis som hjärnan börjat tänka igen och då är jag ändå en väldigt aktiv person med saker i görningen hela tiden. Det måste vara så att det är en helt annan del av hjärnan som är igång. Någon annan förklaring kan jag inte komma på.

Sedan jag började träna och kilona började rasa av mig har jag fått en helt annan energi. Jag känner att jag kan göra så mycket mer samtidigt som jag självklart har mina begränsningar. Jag behöver inte lika mycket sömn som jag har behövt de senaste åren och det för mig är nästintill ett mirakel. Jag får saker gjorda och har ändå ork att göra en massa mer. Helt otroligt! Det gör mig fantastiskt glad och jag hoppas verkligen att jag ska lära mig balansera in träningen på ett vettigt sätt i mitt liv så att jag kan behålla denna ork.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar