12 september 2012

Lunch.

Då ska jag snart iväg på lunch med chefen för att prata vidare om det ska bli något eller inte. Vi ska träffas på en golfklubb. Känns lite overkligt allting måste jag säga.

Uppdatering: Allt känns fortfarande helt overkligt. Det är lite för bra för att vara sant men det är sant. Jag börjar redan imorgon och jag har fått uppgifter att sköta. Tänka sig. Jag fick ett jobb till slut även om det är en praktik just nu men någonstans måste man ju börja. Så nu ska jag läras upp. Gå bredvid och suga i mig allt som sägs och görs så att jag sedan kan sköta det som ska skötas. Heja mig!

2 kommentarer:

  1. Så spännande! Grattis, är jättglad för din skull:) Hoppas du berättar mer snart.

    Kram
    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är också jätteglad. Jag ska berätta mer detaljerat snart när jag själv vet lite mer om vad jag ska göra:P

      kram kram

      Radera