03 september 2012

Träningsblogg?

Det känns lite som det enda jag pratar om nuförtiden är träning. Inte konstigt alls eftersom det upptar väldigt mycket av min tid. Träningspass ska planeras, de ska bokas in och de ska utföras. Sen ska maten planeras och helst ska matplanen följas också. Träningsplanen är alltid lättare att fullfölja än matplanen. Det är lätt att missa en måltid eller ta något annat för att det inte fanns tillräckligt med tid över att fixa det som var tänkt. Men jag jobbar på det. Jag tvättar träningskläder varje dag så att jag slipper svettas i redan svettiga kläder. Usch och fy! Jag läser träningsbloggar, träningstidningar och hälsoböcker. Ja man kan verkligen säga att min tid upptas av detta och jag gillar det men frågan är ju om ni gillar det? Kan ju tänka mig att det kan kännas tjatigt. Detta är ju inte en träningsblogg trots allt.

Jag går i tankarna att starta en blogg som bara handlar om träning och hälsa. Där jag skriver om den biten och här om det som den alltid har handlat om: familjen. Fast såklart kan jag inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra. Vi får se helt enkelt. Kanske hittar ni mig på en annan plats i cyberspace en dag.


2 kommentarer: