03 oktober 2012

Clarion Post Hotel.

I dag har jag suttit i loungen på Clarion Post Hotel och jobbat hela dagen. Det var en upplevelse att sitta i denna lyxmiljö och dricka vatten. Ja vatten! Jag vågade inte ens titta vad de hade att erbjuda för det kändes som det kunde ruinera mig men det var trevligt att vara där. Jag har en känsla att jag kommer sitta där ofta för det var en väldigt avslappnad miljö och all inredning var så vacker och jag har ännu inte sett allt som fanns att se och jag har inte tagit ett enda foto och det måste jag ju faktiskt göra. Nästa gång jag jobbar där ska jag använda min mobil till annat än ringa med och sedan lägga upp bilder här för er att se. Så många fina detaljer.

Det var skönt att komma hemifrån en stund kände jag. Det var uppfriskande att se lite människor och låta hjärnan få lite nya intryck. En väldigt bra idé att ta sig ut helt klart. Det kommer jag göra om.

2 kommentarer:

  1. Visst är där tjusigt, roligt och spännande på en och samma gång! Var där och tjuvkikade i våras, men bodde då på Gothia Towers.

    Vi är ett helt gäng som ska åka upp i november och hade hoppats få plats på Clarion Post Hotel, men det var fullbokat:( Tror det blev Grand istället.

    Låter som en väldigt god idé att ta sig ut och jobba som du gör. Även om det är aldrig så skönt hemma kan det vara gott att se lite folk emellanåt:)

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket tjusigt. Kommer sitta där fler gånger det är jag helt säker på. Behöver omväxlingen.

      Åh, kommer du till Göteborg? Ska vi ta en liten fika då kanske? Om du hinner.

      Ha en fin torsdag. Kram dorro

      Radera