23 oktober 2012

Det här med frukost.

Nu har jag testat på det här med periodisk fasta i en vecka och det är verkligen inga som helst problem för mig. Jag är nog nästan bäst i världen på det. Det är bara det att jag har kommit på en sak som är väldigt sensationell. Detta är något jag aldrig kunde tro om mig själv faktiskt.

Jag saknar att äta frukost. Jag saknar min fil och musli varje morgon. Och äggen.

Jag är chockad kan jag säga. Jag trodde faktiskt aldrig att det skulle komma en dag då jag skulle inse att jag tycker om att äta frukost. Man kan säga att det här årets ihärdiga tränande på att äta frukost har gett resultat. Så om det nu är så att jag har gått och blivit frukostmänniska så känns det faktiskt väldigt dumt att sluta äta frukost. Jag går helt enkelt tillbaka till det vanliga sättet att äta men lägger in någon 24-timmars fasta ibland. Jag tror det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar