22 oktober 2012

Nu räcker det.

Det har varit så stressigt det senaste med bröllop och nytt jobb att hemmet har blivit eftersatt. Jag har inte hunnit med att städa mer än att svepa över med dammsugaren när det inte längre har gått att gå på golvet. I dag fick det räcka. Nu städar jag!

Jag har burit ut alla stolar på altanen och lite annat jox för att ha lättare att komma åt med dammsugare och mopp.

Allt annat har lagts i soffan och på bord för att inte störa mig.


Hallen är också redo för ordentlig rengörning.


Så idag hittar ni mig med trasan i högsta hugg på golvet torkandes lister eller på altanen där jag skakar mattor. Ordning och reda ska det bli. Och vem vet, kanske hittar jag min vigselring när jag fejar runt.

3 kommentarer:

  1. Å, hoppas innerligt att du hittar den.

    SvaraRadera
  2. Å, hoppas innerligt att du hittar den.

    SvaraRadera
  3. Å, hoppas innerligt att du hittar den.

    SvaraRadera