22 november 2010

Boken om mig själv, typ.

Detta är vad väldigt många ute i bloggvärlden håller på med:

Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Man skriver ett inlägg i ämnet för dagen och på så sätt har man alltid något att skriva om. Smart! Man kan skriva även de dagar som man inte kommer på något men känner för att skriva. Det jag kommer och tänka på som älskar att pyssla är att det är en Boken om mig själv. Något man har hållit på med länge i scrapvärlden. Jag har alltid tänkt att jag ska göra en sådan men det har inte riktigt blivit av. Jag påbörjat flera gånger men sen inte orkat vidare. Här är ämnena klara. Väldigt praktiskt. Väldigt enkelt. Eller nä enkelt är det inte. Jag ser många ämnen som jag inte har någon aning om vad jag skulle skriva om. Lite läskiga saker att skriva om dessutom. Jag tror att jag ska svara på de här frågorna men för mig själv. Jag kommer inte lägga upp texterna här på bloggen. Om någon är intresserad av svar på något så får ni helt enkelt fråga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar