29 november 2010

Hektisk vecka.

Denna veckan ska jag göra en hel massa saker. Lite för mycket för en vecka men det är ju så det alltid är. Antingen har man inte så mycket eller så är det allt på en gång. I alla fall är det så för mig.

Så här ser veckan ut på ett ungefär:
  • handla på Panduro - klart
  • sortera en massa kläder - klart
  • ordna en julfest i kyrkan på lördag - klart
  • göra ett sånghäfte med julsånger - klart
  • baka lussekatter - klart
  • åka iväg på det årliga julpysslet i kyrkan. I love it! - klart
  • sy, måste sy massor för att hinna klart till jul - hmm, när skulle jag ha gjort det?
  • dekorera i kyrkan inför festen - klart
  • gå på dansuppvisning. Stella ska vara vargen i "Rödluvan och vargen". - klart
  • fira andra advent - klart
  • städa det där vanliga som man alltid städar här hemma - nja
  • laga middagar - jodå, det blev mat även denna veckan.
  • leka med barnen - pågår hela tiden
  • lämna en massa böcker på något antikvariat någonstans - hann inte med
  • kanske baka pepparkakor - klart
Om något mer tillkommer så kommer jag antagligen gå under men det tar vi när det händer i så fall. Jag har bestämt mig för att hålla mig lugn och se till att ha inställningen att det här fixar la jag. Inga problem, typ!

2 kommentarer:

  1. Du behöver i alla fall inte dansa på dansuppvisningen ;)

    SvaraRadera
  2. Miss Muffin: så sant. Så sant. Tack och lov för det. Hur skulle jag se ut i en liten vargkjol men glittrig svans liksom? Fasansfullt!

    SvaraRadera