13 november 2010

Städdag och en nyanländ bebis

I dag är det städdag i området! Det är kallt och det blåser. Inget trevligt alls.

Noel och jag var ute i en timme men sen fick det räcka. Vi tittade på när pappa rensade stuprännan utanför huset och sen fikade vi kanelbulle tillsammans med andra i grannskapet. Det var lagom mycket arbete för oss kände vi.

Nu fokuserar vi på att bli varma igen. Noel genom att tugga på en pensel och jag sitter här och uppdaterar mig lite över vad som hänt ute i världen. Den största och bästaste nyheten av alla är att våra underbara vänner Pål och Lisa (även kallade polisen) har fått sin efterlängtade bebis inatt. Espen har landat. Han har landat hos de bästa föräldrarna man kan tänka sig. Jag vet inget mer än att han är född och att han är fin. Väntar med spänning på hela rapporten. Heja familjen Ylletofs!!

Vad mer vi ska hitta på idag vet jag inte men kanske målar vi någon vägg eller så river vi en annan. Vi ska nog kunna hitta på något bra tror jag. Det är inte så att vi är sysslolösa direkt.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar