26 november 2010

Tacksamhetsfredag!

Ujuj, vilken vecka. Den har varit hur lugn som helst men kantats med gnäll. Massor med gnäll och matvägrande bebis.

Jag är tacksam för:
* att det är Advent och pyntet är framme och julkänslan sprider sig i hemmet.
* att jag har klarat gnällveckan utan att bli galen.
* att det gick bra att köra från Kungsbacka i onsdagskväll trots att det var halt.
* inspiration som fått mig att röja, igen, bland våra saker och planerar att sälja allt som vi inte använder eller har nytta av.
* mys med min Myra igår och imorse. Jag saknar henne så när hon inte är hos mig.
* snön för att den är vacker och får det att se så mycket trevligare ut utomhus.
* för en svärfar som sopade utanför vårt hus häromdagen när jag sov och han kom och lämnade Mikaels vinterdäck (mitt på dagen var det).
* grymmebra mediciner som hjälper nästan hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar