06 december 2010

Det här med klädutmaningen.

Klädutmaningen går bra. Min strategi är att ta de kläder jag inte är så förtjust i först. Det har varit en bra strategi känner jag för tillsammans med en kjol jag gillar så har det faktiskt varit helt okej ändå. Den största överraskningen är en svart-vit-randig klänning som jag haft länge men bara haft på mig kanske två gånger. Den var det första jag tog på mig och faktiskt blev jag positivt överraskad. Har haft på mig den en gång till efter det.

Jag har bara handlat strumpbyxor. Går man i kjol varje dag i denna kyla så måste man unna sig strumpbyxor. Strumpbyxor går sönder. Eller vänta jag har köpt en mössa faktiskt. Är man mössgalen så är man. Det är vinter trots allt.

Jag har inte fotat mig själv i några kläder. Av en enkel anledning. Jag avskyr att bli fotograferad. Men klädutmaningen pågår för fullt hur som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar