13 december 2010

Vad gör man inte för sin bebis?

Noel och jag fyller en tvättmaskin med tvätt. Rättare sagt jag fyller en tvättmaskin med tvätt medan Noel mest slänger runt tvätten som jag har sorterat. När vi gör detta stöter Noel till strykbrädan i sin iver att slänga runt ett par strumpor. Jag hör hur den börjar falla och hinner tänka att det nog inte är så bra om den faller på Noel. Så jag som står med huvudet neråt för att ta upp tvätt från golvet börjar resa mig upp och fångar strykbrädan med pannan. Inte speciellt skönt. Nu har jag en stor bula i pannan och en fet huvudvärk.

Ja, vad gör man inte för sin bebis?!

2 kommentarer:

  1. En riktig mamma-reflex. ;)

    Roligt att du hittat till min blogg! Hoppas att kakorna ska smaka och att du vill återkomma. Allt gott! Emma

    SvaraRadera
  2. Emmas husbestyr: Välkommen hit! Ja en reflex helt klart synd bara att det gjorde så fasligt ont. Jag återkommer absolut!

    SvaraRadera