24 december 2010

GOD JUL!

God Jul på er alla underbara där ute som brukar kika in här hos mig. Jag önskar er en underbar helg tillsammans med familj och vänner. Jag hoppas att ni alla får precis det ni önskar er och att ni njuter av denna underbara högtid.

Jag ska njuta av att det är den bästa högtiden jag vet och sitta och titta på mina barn när de nyfiket öppnar sina julklappar och förundras över att jag har den fantastiska familj som jag har. Julen är en högtid full av kärlek och förväntan. Det är nog precis så det var tänkt från början den första julen i ett stall. Stor kärlek från föräldrar som tittade på sin förstfödde son och med förväntan undrade vad han skulle komma att åstadkomma. Jag tänker minnas det stora som hände den kvällen.

Njut så mycket ni bara kan och så ses vi efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar