29 december 2010

Make-over och nyårsmål (inte löften).

Funderar på att göra en make-over av bloggen. Synd bara att jag inte är så bra på just det men eftersom jag önskade mig det i julklapp av min man så kanske det blir något av det. Inte för att han kan det heller men han är mer datasmart än vad den här mamman är.

Jag vill att den ska vara snygg och se lite mer proffsig ut. Den ska fortfarande handla om min vardag och vara lite allmänt trist men det gör ju inget att den ser fin ut. Lite lyxkänsla i vardagen är ju aldrig fel. Nästa år har jag ju planerat att vara ännu mer huslig än vad jag redan är. Göra min egen ketchup och så vilket kanske kommer innebära lite mer recept och stickresultat. Det tycker jag ska bli roligt.

Ett nytt år nalkas. Märker ni det. Ni som har lite koll på vem jag är vet att jag skriver ner mål för året, planerar vad jag ska lära mig under det nya året och vad jag ska ha för projekt. Varje år vid den här tiden går jag tillbaka och läser målen och skriver en ordentlig utvärdering. Så har jag gjort så länge jag kan minnas. För mig fungerar det utmärkt och ger mig fokus och möjlighet till utveckling. Nu planerar jag för fullt vad jag vill lära mig nästa år och vad jag vill bli bättre på. Jag har roligt med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev med nya designen!

    SvaraRadera
  2. Miss muffin: Men den är ju inte klar än. Jag håller på för fullt ju.

    SvaraRadera