02 december 2011

Funderar igen.

Nu funderar jag igen. På det här med bloggandet. Motivationen går ju upp och ner det vet vi ju men min motivation har faktiskt varit i botten rätt länge nu. Jag kommer inte på vad jag ska skriva om och jag som förr hade tio saker jag ville skriva om på en och samma dag. Jag kommer inte på några mysiga saker, inga saker jag är irriterad på, inga recept och pysslet det gör jag men tydligen är det väldigt svårt att ta fram kameran och fotografera. Ungefär så ser det ut. Det är tråkigt tycker jag för jag tycker om min lilla blogg även om den inte ingår bland de hippa i blogglandia. Så ni som brukar läsa här. Sorry att jag är så trist men kanske kommer det ett uppsving snart. Nu på jul händer det ju saker här hemma så vem vet vad som kan hända.

Jag uppskattar er alla som kommer in här och kikar och älskar när ni kommenterar. För vad vi bloggare än säger så är det väldigt roligt att få kommentarer. Ha lite tålamod med mig så ska det nog gå över det här, med tiden.

4 kommentarer:

  1. Men du, jag tycker inte alls att det är trist att läsa här :) Tvärtom! och så klart att det går upp och ned! Ibland har jag inget att skriva om och då får det bli som det blir :) Ibland har jag typ hundra saker. Fortsätt som du gjort hittills!

    SvaraRadera
  2. Skriv när du har lust och gör något annat du känner för när du inte vill blogga. Vi finns här när du väljer att titta in! Ibland tryter ideérna och inspirationen, den kommer och går, det är ett man kan vara säker på. Ha en mysig andra advent! KRam Linda

    SvaraRadera
  3. Trillingnöten: Tack snälla du. Det handlar väl ibland om att man blir uttråkad på sig själv helt enkelt.

    Linda: Ja, det blir att jag skriver när jag känner för det eller har något litet att säga. Tack! kram

    SvaraRadera
  4. Du har en fantastiskt fin blogg Dorro! En härlig bloggpärla som jag tycker så mycket om att titta in hos. Och jag gillar att din blogg är DU och handlar om stort som smått i livet.

    Blogglusten går upp och ner. Det är så det är och det är helt ok. Jag är själv inne i en bloggsvacka just nu mest beroende på att jag inte riktigt räcker till just nu. Funderar på att ta ett litet jullov och ladda batterierna och komma tillbaka full av lust.

    Skriv när du har tid och lust vännen och om det du känner för. Det är då det blir bäst. :)

    Ta hand om dig och de dina!

    Kram Lotta

    Ps. Jag har ingen aning om vilka bloggar som är de hippa i blogglandia utan för mig handlar det om människan bakom bloggen och vänskapsbanden som uppstår. Jag bryr mig inte om hur stor eller liten en blogg är. Utan den måste ha det där som gör att jag fastnar och det har din blogg. :)

    SvaraRadera