06 december 2011

När man är för trött.

I kylen ligger det kött som måste tillagas idag men jag orkar inte resa mig ur soffan. Jag är för trött. För seg. Det ska bli en köttgryta och jag älskar köttgryta. Jag är riktigt bra på att laga köttgrytor. Alla varianter. I kylen finns även precis de godsaker som jag anser ska finnas med i en gryta men ändå orkar jag inte ta mig dit.

Vi får se hur detta slutar. Spännande!

Uppdatering 1: Klockan 17.55 - köttet står och kokar på spisen. Middag om ett par timmar.
Uppdatering 2: Klockan 20.40 - då har jag ätit god köttgryta. Mums!

3 kommentarer:

  1. Så jobbigt att känna denna trötthet, hoppas den går över.
    Men köttgryta säger du, har du ett bra tips? Ett bra recept?

    SvaraRadera
  2. Husfrun: Ja usch för trötthet. Ska försöka knåpa ihop tips på att göra bra köttgrytor. Jag har inget recept jag gör bara.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att köttgrytan gjorde susen och att energin återvände.

    Styrkekram till dig

    SvaraRadera