31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!

Här gör vi oss redo för att avsluta år 2011 och påbörja 2012. Bordet är findukat, efterätten står och kyler och huvudrätten är planerad men inte tillagad. Vännerna kommer klockan fem.

Jag önskar er alla ett glatt firande och ett år fyllt med roliga överraskningar och möjligheter för drömmar att uppfyllas. Mitt motto för nästa år är: Mindre perfekt!

Bordet går i silver och lila. Två av mina favoritfärger. Är silver en färg? Jag letade fram lite allt möjligt jag hade i gömmorna. Jag vill ofta springa ut i affärerna och köpa nytt för varje tillfälle det ska piffas men så kan man inte hålla på så det fick bli gamla godingar denna gången.


I taket över soffbordet har jag hängt den här silvriga kransen som jag knåpade ihop sent igår kväll. Jag fick mannen att borra upp en krok i taket (den skulle ändå upp men kanske inte just igår).


Jag kunde inte hålla mig när jag gick förbi tulpanerna. Jag älskar tulpisar alldeles för mycket för att inte köpa med mig några hem. Vita är vackrast tycker jag och passar bra så här på nyårsafton.


Njut nu ordentligt och pussa dina nära och kära ordentligt vid tolvslaget så att året firas in på rätt sätt.

4 kommentarer:

  1. En riktigt fin afton och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig! KRam Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken fin krans! Ha en fin start på 2012! :-)

    SvaraRadera