22 augusti 2011

I dag, måndag är jag glad för att...

  • Helgen har varit lagom lång och avslappnande.
  • Jag var på ett fantastiskt trevligt bokprat hos en mycket kär vän i fredags.
  • Lilla Myran börjar 1:an och är lycklig och förväntansfull.
  • Jag har flera trevliga saker att se fram emot under veckan.
  • Min pappa kom hem från sin semester i säkerhet och tog med sig en massa godsaker till mig och min familj. Mums!
  • Lillkillen har sovit ganska bra och jag har därför sluppit vara helt slut.
  • Jag har en underbar familj!
Denna veckan finns det saker att göra. Trevligheter på kvällarna och vardagliga saker i hemmet som ska bli gjorda. Framför allt börjar vardagen helt på riktigt denna veckan. Förra veckan var en mjukstart men nu börjar Stella skolan igen vilket innebär lämning och hämtning. Läxor ska göras på kvällarna och matsäck ska fixas. Hon är väldigt exalterad över att äntligen bli en etta. Lilla gumman börjar verkligen bli stor. Jag ser fram emot en härlig veckan med trevliga möten och massor med kramande med barnen. Så ska det bli!


Idéen om måndagslista kommer från Jennyn. Vill ni läsa fler trevliga måndagslistor så gå in på hennes blogg.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du vill vara med inne hos mig. Vi bor ju i nästan samma stad, jag lite söder om bara..

    Ha en bra dag! /Tina

    SvaraRadera
  2. Underbart roligt att läsa din måndagslista! Visst finns det massor att vara glad för, bara man ser lite närmre på det vardagliga! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken spännande vecka som ligger framför er! Njut tillsammans med din fina familj!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Tina: Hmm, lite söderöver alltså. Där är också trevligt. Det är en fin blogg du har. /Dorro

    Trillingnöten: Det finns hur mycket som helst som är bra och man har att vara tacksam för.

    Lotta: Jag ska njuta massor. Jag tränar på att njuta alltid. kram på dig!

    SvaraRadera