17 augusti 2011

Väder och lite shopping.

Idag är en sådan där dag då det är sol ena stunden och hällregn nästa för att plötsligt bytas ut mot blixtar och dunder. De dagarna är inga bra dagar för mig. Jag blir trött, huvudvärkig och deppig. Inte roligt alls. Noel verkar vara ännu känsligare än mig vilket inte är en bra kombo känner jag. Han och jag ensamma hemma med dåligt humör så det ryker ur öronen. Hjälpes!

Så för att rädda oss från allt för många utbrott så åkte vi en sväng till torget. Bara för att titta och försöka pigga upp lite. Noel tycker om att sitta i vagnen och titta på människor och jag tycker om att titta på sakerna. Det är en bra kombo tycker jag.

Jag unnade mig detta ljus med den fantastiska doften "Clean Cotton". Lukten av nytumlade kläder luktar alltid underbart tycker jag.


Och så var jag tvungen att köpa ett gäng sånna här fina chokladbitar. Det är ju en supersöt uggla på ju.


2 kommentarer:

  1. De där ljusen doftar gott! Trist att de är så dyra bara. Här kostar ett litet 130kr...lite smaskigt, men å andra sidan håller de länge! Söt choklad :)

    SvaraRadera
  2. Yankee är så himla bra!

    SvaraRadera