10 augusti 2011

Ledighet.

Allt är bra men jag tror jag tar en liten kort paus.

3 kommentarer:

  1. Njut av din paus Dorro. Ibland behöver vi pausa lite, samla kraft och energi. Så njut! Men jag hoppas att du återkommer snart för annars skulle jag sakna dig förskräckligt.

    Ha en riktigt fin sista semestervecka tillsammans och jag hoppas att ni fick det trevligt på Liseberg? Jag kan tänka mig att det sjungs extar mycket Eric Saade hemma hos er nu? :)

    Och du, det finns mycket sommar kvar och hela 3 veckor kvar av sommarmånaden augusti. Så vi njuter väl ett tag till innan vi ger oss i kast med hösten.

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig och välbehövlig paus nu, men kom snart tillbaka.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Lotta: Tack fina Lotta! Ja ibland behöver man samla kraft och förbereda sig för det som komma skall och det är vad jag har gjort. stor kram till dig!

    Husfrun: Tack! Välbehövligt.

    SvaraRadera