22 mars 2012

Godmorgon.

Godmorgon på er allihop där ute i bloggvärlden. Idag skiner solen från en klarblå himmel och jag har vaknat mycket piggare än igår och känner mig redo att ta tag i den här dagen. Det är så mycket skönare att vakna fylld av motivation och morgonglädje.


Jag tar och fortsätter på listan jag skrev igår med några tillägg och så är det även kurs idag. Jag tror att det är att granska CVn som står på schemat. Och då menar jag verkligen granska. Allt ställs upp och ner och man får gå hem och göra om. Jag gillar verkligen den här kursen. Det är inte dumt att lära sig hur man ska göra för att på bästa sätt "sälja" sig själv. Jag har lärt mig massor om hur man ska tänka men också om mig själv. Det är lite som terapi faktiskt och det är aldrig fel.

Just nu står lillkillen och diskar, Myran är i skolan, mannen cyklar mot jobbet för fullt och jag har nyss plockar ur diskmaskinen. Om en stund ska Ploppen till dagis och sen ska jag sätta igång med lite brödbak.

Det ser ut att bli en riktigt bra dag. Tjolahopp på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar