30 mars 2012

Morgonsol.

Vilken skön morgon. Efter den vanliga karusellen med väckning, frukost till barnen, på med kläderna och taxirundan till skola, jobb och dagis så gick jag ut på en rask promenad. Jag valde att gå skogsrundan idag och det visade sig vara en väldigt bra idé. Kvittrande fåglar och prassel från ekorrar är ett riktigt trevligt inslag på sin morgonrunda. Jag njöt av solen och alla vackra ljud och märkte knappt att jag raskade på. Mitt högra knä kände det men det gick bra ändå. Hemma igen tog jag fram min kettlebell och körde mitt lilla påhittade pass.

Att ha sol är verkligen en så fantastiska bra idé. Jag tycker att vi fortsätter med det.

2 kommentarer:

  1. Glad att ni har sol, här håller molnen den ganska frånvarande och det är lite kallt idag med en bister vind. Men tidigare i veckan har det varit fantastiskt och det får man leva på idag:) Nu tog jag mig istället tid att uppdatera mig på min blogglista och läsa ikapp en massa inlägg som jag missat!
    Ha en härlig helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här har det varit en fantastisk dag även om det var kallt i luften. Uppdatera blogglistor är också viktigt:)

      kram

      Radera