11 mars 2012

Inget att rekommendera.

Jag vill börja träna nu. Jag är trött på att vara sjuk. Det här med lunginflammation är inget jag rekommenderar. Inte för någon alls. Det är segt och tar aldrig slut känns det som. Medicinerna har gjort sitt och jag känner att det håller på att vända men jag skulle tro att det är minst en vecka kvar innan jag ens kan börja överväga något som är mer ansträngande än att gå upp för trappan här hemma.

Träningsredskapen står redo i vardagsrummet och väntar på att bli använda. Jag har en plan för hur jag ska träna och motivationen för att göra det. Jag är beredd på smärtan som det kommer att medföra och en man som är förberedd på att trösta och peppa när det är som jobbigast. Men icke sa Nicke. Här är man sjuk i en evighet.

8 kommentarer:

  1. Bra ändå att du har dina grejer framme för motivation!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är nog bra men just nu irriterar de mig mest eftersom jag inte kan använda dem.

      Radera
  2. Nämen vännen, stackars dig! Krya på dig nu ordentligt så att du snart bli frisk igen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du verkar så peppad, din träningsdag är nog närmare än du känner nu. Håll ut, den kommer! Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Vila och bli frisk ordentligt och sen ska du se det blir fart igen! :)

    Krya på dig!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera