19 mars 2012

Tomhet.

Det är alltid en lika tom känsla när man är klar med något tycker jag. När man är mitt uppe i ett projekt är man fokuserad och motiverad att avancera framåt med det man håller på med. Den här gången hade jag dessutom tidspress så allt annat hamnade på efterkälken. Jag läste, skrev och fotograferade flera timmar varje dag. Det var länge sedan jag hade så roligt med ett projekt som jag har haft med detta.

Jag känner mig väldigt nöjd med resultatet men har tomheten inom mig. Vad ska jag ge mig på för projekt nu? Vad har jag lust att göra? Rastlösheten har redan satt in. Denna dumma rastlöshet som jag fajtas med ständigt. Konstigt är det. Jag tycker att jag är värd lite vila men min hjärna har en annan åsikt.

Någon som har en idé vad jag ska ge mig på nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar