16 september 2011

Då kör vi fredagskväll.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att ni har haft en riktigt mysig fredagskväll tillsammans? :)

    Det gör ont i mig att höra att dina vardagar är tuffa just nu vännen. Jag önskar jag kunde göra något för att underlätta för dig. Skickar styrkekramar till dig.

    Tyvärr känner jag allt för väl igen den där känslan av orkeslöshet från då jag sprang in i väggen med dunder och brak. Bara att gå uppför trappan till övervåningen var en kamp och fick mig att flämta högt. Det är den mest skrämmande tid jag har upplevt men samtidgt något av det viktigaste. Jag skulle inte vilja ha det ogjort eftersom det har bidragit till den jag är idag.

    Jag hoppas att du finner ljus i tunneln. Steg för steg. Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: Ja det där med att springa in i väggen är inte alls kul. För min del är det att jag allt för ofta har näsan för nära väggen och det är aldrig bra. Har man en gång brakar rakt in i den där förbenade väggen måste man alltid vara på sin vakt och helst se till att ha näsan riktat åt andra hållet vilket ibland är riktigt riktigt svårt. Men jag är inte helt däckad, bara nästan. Ljuset finns alltid där framme men vissa dagar inte inom räckhåll bara vilket faktiskt är okej men irriterande.

    Tack för att du är du och peppar! Det gör skillnad.

    kram Dorro

    SvaraRadera