08 september 2011

Helt logiskt.

Så eftersom jag har nästan 40 graders feber nu så är det helt logiskt att åka iväg med mannen som ska provcykla en elcykel som han kanske ska köpa. Och sen dessutom möta upp med en kompis på shoppingcentret för att köpa födelsedagspresent till kalaset som Stella ska på imorgon. Kompisen kommer för min skull så att jag kan gå in i leksaksaffären utan en Plopp och eventuellt ta emot mig ifall jag svimmar.

Senare: Det gick bra. Jag svimmade inte. Nu känner jag av att jag har lungor vilket kanske inte är helt bra men det betyder oftast ingenting. Det går över.

7 kommentarer:

  1. Kan inte M fixa presenten så du slipper åka?

    SvaraRadera
  2. Men oj din stackare. Hoppas att du kryar på dig snabbt.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Josefine: M jobbar sent han också idag så det gick inte.

    Husfrun: jadå, snart är jag ordentligt på benen igen.

    SvaraRadera
  4. Men skulle han inte kolla på cykel?

    SvaraRadera
  5. Hi, hi ja verkligen helt logiskt. Usch stakars dig, krya på dig ordentligt nu.

    SvaraRadera
  6. Josefine: Jo men han åkte tillbaka till jobbet igen. Han var tvungen.

    min tekopp: Tack! Snart är jag bra igen.

    SvaraRadera
  7. Usch, hoppas du piggnat till! Kram Linda

    SvaraRadera