13 september 2011

Dagens Ploppbus.



7 kommentarer:

  1. Vilken busig sötnos! ;)

    Din stackare, du åkte verligen på en rejäl förkylning/infektion du. Jag hoppas att du har vilat och tagit hand om dig själv (och blivit lite uppassad) och känner dig bättre nu?

    Har du inte sett det på min blogg kan jag glädja dig med att Downton Abbey kommer att börja visas på SVT den 29/10. Bara en och en halv månad bort med andra ord. Härligt! :)

    Ta nu hand om dig ordentligt fina du och krya på dig!

    Stor Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hi, hi. Vilken liten söt busunge :-)

    SvaraRadera
  3. Lotta: Ja jag var rätt sjuk faktiskt men jag mår bra nu även om jag har en väldigt busig liten pojke som ställer till trubbel så fort han får en chans.

    Vad underbart att Downton Abbey ska gå igen i höst. Det ser jag verkligen fram emot.

    Ha det underbart. Kram dorro

    Min tekopp: Nja vet inte det jag...

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha i den vita soffan - älskart!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder!

    SvaraRadera
  6. Att vara någons fru: Jepp i den vita soffan men den klarade sig bra.

    Ting och tankar: Tack!

    SvaraRadera
  7. Haha en sån going till busfrö.

    SvaraRadera