05 september 2011

Solhälsning.

Jag avslutar dagen med att titta igenom en avslappnings-dvd som jag har. I morgon tänker jag börja dagen med att göra bort mig med lite yoga. Mannen ska vara med har jag bestämt. Det är så mycket roligare att se dum ut tillsammans med någon annan. Och så ska vi knacka oss på kroppen för att slappna av muskler. jag tror jag hoppar nog över övningen där man ska massera skalpen. Detta avslappnar inte bara utan är bra för hårväxten. Jag behöver då inte hår som växer bättre. Göra solhälsningar och knacka med andra ord.

Om man nu gör solhälsningen på morgonen betyder det att det blir soligt väder då? Det tycker jag det borde. Om det vore så skulle jag göra solhälsningen varje dag. Tolv gånger som är det mesta man ska göra.

2 kommentarer:

  1. Javisst, gör man solhälsningen tillräckiglt länge bör det bli sol :) Jag körde yoga igår kväll och det var superskönt :) Tyvärr ingen sol ännu, men jag kanske inte gjorde tillräckligt många!

    SvaraRadera
  2. Trillingnöten: Dina solhälsningar verkar ha funkat för här har vi sol idag. Tack!

    SvaraRadera