26 september 2011

En morgon och en måndagslista.

Noel startar sin vecka på sedvanligt vis.

Efter att ha druckit i alla fall lite av sin välling kollar han över sina bilar. Ser till att alla finns och att de står i rätt ordning. Stövlar är nödvändig utrustning för denna syssla.


Morgonspring i lägenheten kombinerar motion och motorik vilket ju den här killen ju självklart är fullt medveten om.


Efter ett jobbigt träningspass behöver man snyta näsan.


Varje morgon måste man ta en tur med ovvan och giraffen. Idag är visst ovvan den som är mest busig och måste hållas i koppel.


Förstås måste man ta en tur med bilen också. Idag skulle han åka till pappa sa han så jag får anta att han är på jobbet nu och kommer hem i eftermiddag.



Idag är det måndag och jag är glad för att:
  • helgen varit så trevlig.
  • jag fått köpt tygerna jag behövde och att jag funnit en bra tygaffär här i stan.
  • att Mikaels bror och fru varit här och besökt oss.
  • veckan ser ut att bli lugn.
  • barnen hade så roligt med sina kompisar igår.
  • väderprognosen visar fint väder.

2 kommentarer:

  1. Vilken sötnos :) Det är viktigt med motion :)

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder på söt liten pojke! :) Stövlar och pyjamas (?) är en fantastisk kombination! ;)

    SvaraRadera