15 september 2011

Minnesförlust.

I dag hade jag tänkt skriva ett långt inlägg. I går planerade jag det. Jag hade det i mitt huvud och allt lät väldigt bra därinne. Jag hittade fina formuleringar och tyckte att jag nog skulle kunna få till det. Sedan när jag satte mig här på morgonen för att faktiskt skriva så kunde jag inte för mitt liv komma på vad det var jag skulle skriva om. Jag har gått hela dagen och försökt komma på det men det är som bortblåst. Jag vet ju att jag har väldigt dåligt minne men förstod inte att det var så här illa. Hur kan hela meningar bara försvinna? Jag har ingen som helst aning. Ni får helt enkelt hålla till godo med detta lätt förvirrade inlägg idag och så ska jag se till att lägga mig tidigt och hoppas på att min hjärna har startat om under natten och blivit normal igen till imorgon. Jag lovar inget men hoppas kan man ju alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar