02 september 2011

Tänker färdigt tankar.

Sitter i soffan hemma hos svägerskan och läser bok. Det är tyst och jag njuter!

Bilresan hit gick utmärkt. Lyssnade på musik och tänkte tankar från början till slut. Vilken känsla det är att ha tid att tänka klart och känna att lugnet sprider sig i kroppen. Fem timmar ensam i en bil ger så mycket utrymme för filosoferande. Kan inte säga att jag har kommit fram till sensationella saker men jag har några svar på frågor jag grunnat på ett tag på spåren. Det närmar sig. Två dagar till med färdiga tankebanor och jag kommer vara som en ny människa. Typ.

Jaja, jag tar och fortsätter mitt slappande.

1 kommentar:

  1. Nu har jag suttit här ett tag och läst ikapp mig kring vad som har hänt i dit liv de senaste dagarna vännen och jag är så glad över att du just nu befinner dig i huvudstaden tillsammans med dina svägerskor. Denna helg är nog precis vad du behöver. En egen helg med fullt fokus på dig själv och ditt eget välbefinnande. Det är lätt att glömma bort sig själv i alla måsten. Därför är jag så glad att du prioriterar dig själv denna helg. Och vilka härliga böcker du tog med dig på resan Dorro. Pärlor båda två! :)

    Sedan vill jag säga ett stort TACK till dig för dina värmande ord hos mig. Du är för rar och du anar inte vad dina ord värmer mitt hjärta gott. Tack för att du alltid tror på mig, hejar och skriver så omtänksamma kommentarer. Jag såg dessutom dina värmande ord om min blogg inne hos Husfrun/Villa Freja. Jag blir alldeles rörd. Tack du fina! :)

    Tyvärr var det inte min egen mugg på bilden så jag kan inte hjälpa dig med var man hittar en sådan. Men visst är den läcker? :)

    Ta nu hand om dig riktigt, riktigt ordentligt denna helg och njut av att bara vara. Det är du värd!

    Kram Lotta

    SvaraRadera