01 maj 2011

En lugn söndag.

I dag är en sådan där mindre bra dag. Då det gör ont mest överallt och jag är väldigt trött. Jag har sovit hela förmiddagen och sen har jag gjort i stort sett igenting.

Det enda jag tagit mig för än så länge är att ta ut mitt lilla trädgårdslamm. Noel blev väldigt fascinerad av både lammet och stenarna som jag också letade fram.

Jag älskar vårträd. Den ljusgröna spröda färgen. Vackert!

Senare i eftermiddag tänder vi grillen har vi tänkt. Vad som står på menyn vet jag inte riktigt än.

Ni som väntar på bilder från tepartyt får vänta en liten stund till. Jag kan inte välja vilka foton jag ska lägga upp. Ibland är det för svårt att fatta beslut.

2 kommentarer:

  1. Jag väntar med stor spänning! Jag tor du behöver göra flera tematiskt indelade inlägg typ Mat, Presenter, Hattar. Minst.

    Ååå vad mysigt vi hade det (minus astman. No more valnöts och mer Bricanyl i handväskan!) Tack igen!!

    SvaraRadera
  2. Villeochsagamamman: Teman kanske vore not?! Ja valnötter var en dum idé. No more! Bricanyl kanske vore en bra idé att ha med sig. Man vet ju aldrig. kram kram

    SvaraRadera